Vacatures bij Impermo


Toonzaaladviseur, regio Wetteren



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Om onze toonzaaladviseur te worden, dien je:

  • Te beschikken over een eerste retail ervaring en een grote interesse in ons product.
  • Vertrouwen en persoonlijkheid uit te stralen.
  • Communicatief en commercieel te zijn.
  • Klantgericht en dynamisch te zijn, waarbij je laat zien dat je een echte doorzetter bent.
  • Administratief sterk te zijn om de lopende dossiers op te volgen en correct te behandelen.
  • Prijsbewust te zijn en altijd te denken in termen van Impermo en haar klanten.
  • Stressbestendig en probleemoplossend te zijn.
  • Zeer zelfstandig te kunnen werken en verantwoordelijkheid te durven nemen, maar altijd de wil te hebben om samen te werken met je collega’s.
  • Behulpzaam te zijn naar je collega’s toe zodat jullie team continue kan verbeteren om de klantenbeleving te optimaliseren.
  • Te beschikken over een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans.



"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd wordt door onze getalenteerde medewerkers, belevingsboxen en topproducten.
  • Je krijgt een opleidingstraject waarbij je ons bedrijf van A-Z leert kennen.
  • In ruil voor jouw talent, bieden wij carrièremogelijkheden binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt.
  • Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een meer dan marktconforme verloning aangevuld met een bonussysteem. Hier bovenop ontvang je maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering.


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Verantwoordelijke logistiek, regio Sint-Truiden



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 100-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Je zal als verantwoordelijke logistiek ingeschakeld worden voor:

  • De contracten met onze logistieke partner (ter plaatse) opvolgen en gepaste maatregelen nemen indien nodig.
  • Verantwoordelijkheid nemen voor de 7 Impermo magazijnen verspreid over Vlaanderen en zorgen dat de materialen, werkomstandigheden en heftrucks allemaal in orde zijn.
  • De magazijniers opleiden, opvolgen, inplannen en begeleiden.
  • Projectmatig samenwerken met verschillende diensten en externe partners om deelprocessen zo optimaal en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Bv transportkosten, minimaliseren breuk, …
  • Systeemopvolging IT.
  • Helikopterview behouden maar toch ook zeer hands on kunnen werken.
  • Rechtstreekse rapportage aan de CEO.

"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur

Je bent als verantwoordelijke logistiek:

  • Voorzien van minimum 2 jaar werkervaring.
  • Communicatief met een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans. 
  • Je staat sterk in je schoenen en kan verantwoordelijkheid nemen. 
  • Je neemt initiatief, bent flexibel en hebt een groot aanpassingsvermogen. 
  • Je kan prioriteiten stellen, delegeren en opvolgen. 
  • Je bent enorm gemotiveerd en hebt een passie voor logistiek. 



Wat hebben we jou te bieden?

Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan. We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd zal worden door onze getalenteerde medewerkers en top producten. In ruil voor jouw talent, bieden wij jou een toffe job binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt. Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een marktconforme verloning. Hier bovenop ontvang je een hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, tankkaart en wagen.  


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be.