Vacatures bij Impermo


Category buyer, regio Sint-Truiden



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 101-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij?

Ben jij op zoek naar een uitdagende job in aankoop en ben je in het bezit van een Bachelor diploma (of gelijkgesteld door ervaring)?

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je omringd wordt door gepassioneerde mensen, kwalitatieve producten en waar je elke dag impact hebt op de onderneming en haar klanten?

Wij gaan de extra mile voor onze collega’s en klanten. Jij ook? Dan zit je bij Impermo goed!

Wat doe jij?

  • Je houdt stockniveaus in de gaten en plaatst op basis hiervan bestellingen bij Europese leveranciers waarbij je nauwgezet rekening houdt met de voorraadwaarde. Timing is key!
  • Je analyseert het stockniveau en voert optimalisaties door. Hierbij is het belangrijk dat je PC-vaardig bent.
  • Je voert analyses uit in Excel en krijgt snel inzicht in de meest verkochte artikelen. Hieraan gekoppeld krijg je snel een logisch overzicht in het voorraadbeheer.
  • Je contacteert internationale transporteurs om de leveringen JIT in het magazijn te krijgen. Het gaat hier vaak over grote volumes en je plant deze zo efficiënt mogelijk.
  • Je onderhandelt met leveranciers en bouwt een relatie op met het oog op “getting things done”. Hierbij leg je de nodige assertiviteit aan de dag en je laat je niet snel uit je lood slaan. Je hebt oog voor de relatie op lange termijn en daarbij staat altijd het belang van Impermo voorop. Daarbij durf je kritisch te zijn en sta je stevig in je schoenen.
  • Je bent in staat om zelf verantwoordelijkheid te dragen en ownership te nemen voor jouw categories maar je spart ook samen met je andere collega’s over bepaalde verbeteringen in het aankoopproces. Samen schouders eronder en ervoor gaan is jouw motto.
  • Je hebt een brede visie op de business en denkt commercieel mee in het groeiverhaal van Impermo en aanpak naar klanten.
  • Je bent prijsbewust en hebt oog voor kostenbesparingen.

Jij bent

  • In het bezit van een Bachelor diploma of gelijkgesteld door ervaring.
  • Stressbestendig en flexibel in het bedenken van oplossingen.
  • Assertief in onderhandelen en durft ook minder sympathieke beslissingen te nemen.
  • Gedreven door de high-energy omgeving van een KMO in groei. Je hebt een brede kijk op de business en een open geest.
  • Oplossingsgericht en kan snel schakelen bij ad hoc problemen.
  • Communicatief uiterst sterk maar ook een teamplayer.
  • Klantgericht en een doorzetter ook als het even tegen zit.
  • Analytisch maar denkt ook commercieel mee met de business.
  • Vlot Nederlands- en Engelstalig en spreekt ook een aardig woordje Frans. Duits is een pluspunt.
  • PC vaardig (Excel, ERP,…)



"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar onze waarden: betrouwbaarheid, deskundigheid, behulpzaam, prijsbewust en passie centraal staan;

  • We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd wordt door onze getalenteerde medewerkers, inspiratieboxen en topproducten;

  • Je krijgt een opleidingstraject waarbij je ons bedrijf en onze producten van A tot Z leert kennen;

  • In ruil voor jouw talent, bieden wij carrièremogelijkheden binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt.

  • Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een meer dan marktconforme verloning aangevuld met maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering.


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be.

Commercieel talent/productexpert, regio Antwerpen



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Om onze toonzaaladviseur te worden, dien je:

  • Te beschikken over een eerste retail ervaring en een grote interesse in ons product.
  • Vertrouwen en persoonlijkheid uit te stralen.
  • Communicatief en commercieel te zijn.
  • Klantgericht en dynamisch te zijn, waarbij je laat zien dat je een echte doorzetter bent.
  • Administratief sterk te zijn om de lopende dossiers op te volgen en correct te behandelen.
  • Prijsbewust te zijn en altijd te denken in termen van Impermo en haar klanten.
  • Stressbestendig en probleemoplossend te zijn.
  • Zeer zelfstandig te kunnen werken en verantwoordelijkheid te durven nemen, maar altijd de wil te hebben om samen te werken met je collega’s.
  • Behulpzaam te zijn naar je collega’s toe zodat jullie team continu kan verbeteren om de klantenbeleving te optimaliseren.
  • Te beschikken over een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans.



"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd wordt door onze getalenteerde medewerkers, belevingsboxen en topproducten.
  • Je krijgt een opleidingstraject waarbij je ons bedrijf van A-Z leert kennen.
  • In ruil voor jouw talent, bieden wij carrièremogelijkheden binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt.
  • Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een meer dan marktconforme verloning aangevuld met een bonussysteem. Hier bovenop ontvang je maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering.


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Commercieel talent/productexpert, regio Geel



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Om onze toonzaaladviseur te worden, dien je:

  • Te beschikken over een eerste retail ervaring en een grote interesse in ons product.
  • Vertrouwen en persoonlijkheid uit te stralen.
  • Communicatief en commercieel te zijn.
  • Klantgericht en dynamisch te zijn, waarbij je laat zien dat je een echte doorzetter bent.
  • Administratief sterk te zijn om de lopende dossiers op te volgen en correct te behandelen.
  • Prijsbewust te zijn en altijd te denken in termen van Impermo en haar klanten.
  • Stressbestendig en probleemoplossend te zijn.
  • Zeer zelfstandig te kunnen werken en verantwoordelijkheid te durven nemen, maar altijd de wil te hebben om samen te werken met je collega’s.
  • Behulpzaam te zijn naar je collega’s toe zodat jullie team continu kan verbeteren om de klantenbeleving te optimaliseren.
  • Te beschikken over een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans.



"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd wordt door onze getalenteerde medewerkers, belevingsboxen en topproducten.
  • Je krijgt een opleidingstraject waarbij je ons bedrijf van A-Z leert kennen.
  • In ruil voor jouw talent, bieden wij carrièremogelijkheden binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt.
  • Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een meer dan marktconforme verloning aangevuld met een bonussysteem. Hier bovenop ontvang je maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering.


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Commercieel talent/productexpert, regio Wevelgem



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Om onze toonzaaladviseur te worden, dien je:

  • Te beschikken over een eerste retail ervaring en een grote interesse in ons product.
  • Vertrouwen en persoonlijkheid uit te stralen.
  • Communicatief en commercieel te zijn.
  • Klantgericht en dynamisch te zijn, waarbij je laat zien dat je een echte doorzetter bent.
  • Administratief sterk te zijn om de lopende dossiers op te volgen en correct te behandelen.
  • Prijsbewust te zijn en altijd te denken in termen van Impermo en haar klanten.
  • Stressbestendig en probleemoplossend te zijn.
  • Zeer zelfstandig te kunnen werken en verantwoordelijkheid te durven nemen, maar altijd de wil te hebben om samen te werken met je collega’s.
  • Behulpzaam te zijn naar je collega’s toe zodat jullie team continu kan verbeteren om de klantenbeleving te optimaliseren.
  • Te beschikken over een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans.



"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd wordt door onze getalenteerde medewerkers, belevingsboxen en topproducten.
  • Je krijgt een opleidingstraject waarbij je ons bedrijf van A-Z leert kennen.
  • In ruil voor jouw talent, bieden wij carrièremogelijkheden binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt.
  • Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een meer dan marktconforme verloning aangevuld met een bonussysteem. Hier bovenop ontvang je maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering.


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Medewerker verkoop, regio Hasselt



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Als onze medewerker verkoop, sta je in voor: 

  • Het onthaal en begroeten van klanten. 
  • Het luisteren naar de klant zijn noden en hem op een professionele manier adviseren om zo samen de juiste keuze te maken in ons assortiment. 
  • Het aanvullen van de voorraad in de winkel. 
  • Het opvolgen van de klant, van offerte tot betaling en levering van zijn order. 
  • De vragen te beantwoorden van de klant, dit face-to-face, telefonisch of per mail.


Om onze medewerker verkoop te worden, dien je:

  • Te beschikken over een eerste retail ervaring en een grote interesse in ons product.
  • Vertrouwen en persoonlijkheid uit te stralen.
  • Communicatief en commercieel te zijn.
  • Zeer hands-on te zijn en niet bang te zijn om je handen vuil te maken.
  • Fysiek in goede conditie te zijn gezien het gewicht van onze producten.
  • Klantgericht en dynamisch te zijn, waarbij je laat zien dat je een echte doorzetter bent.
  • Administratief sterk te zijn om de lopende dossiers op te volgen en correct te behandelen.
  • Prijsbewust te zijn en altijd te denken in termen van Impermo en haar klanten.
  • Stressbestendig en probleemoplossend te zijn.
  • Zeer zelfstandig te kunnen werken en verantwoordelijkheid te durven nemen, maar altijd de wil te hebben om samen te werken met je collega’s.
  • Behulpzaam te zijn naar je collega’s toe zodat jullie team continu kan verbeteren om de klantenbeleving te optimaliseren.
  • Te beschikken over een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans.



"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar respect, open communicatie en passie centraal staan.
  • We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd wordt door onze getalenteerde medewerkers en topproducten.
  • Je krijgt een opleidingstraject waarbij je ons bedrijf van A-Z leert kennen.
  • In ruil voor jouw talent, bieden wij carrièremogelijkheden binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt.
  • Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een marktconforme verloning aangevuld met een bonussysteem. Hier bovenop ontvang je maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering.


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 


Technisch medewerker klantendienst (NL/FR), regio Sint-Truiden



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je omringd wordt door gepassioneerde mensen, kwalitatieve producten en waar je elke dag impact hebt op de onderneming en haar klanten?

Wij gaan de extra mile voor onze collega’s en klanten. Jij ook? Dan zit je bij Impermo goed!

Om onze technisch onderlegde medewerker klantendienst te worden, dien je: 

  • Te beschikken over een zeer goede tot perfecte kennis van Nederlands en Frans. Indien je ook beschikt over kennis van Engels en Duits is dit een pluspunt;
  • Heel klantvriendelijk en geduldig te zijn om elke klant die inbelt met hetzelfde enthousiasme verder te helpen;
  • Technisch sterk onderlegd te zijn en bereid te zijn om alles te leren over onze producten en plaatsing;
  • Een toffe persoonlijkheid te hebben die goed tot zijn recht komt via de telefoon;
  • Communicatief en commercieel te zijn;
  • Computervaardig te zijn waarbij MS Office geen geheimen heeft voor jou. Indien je noties hebt van SAP is dit een pluspunt;
  • Klantgericht en dynamisch te zijn, waarbij je laat zien dat je een echte doorzetter bent;
  • Administratief zeer sterk te zijn om ook de lopende dossiers van A tot Z op te volgen en correct te behandelen. Dit houdt ook in dat je bestelbonnen kan aanpassen, bijbestellingen mag opmaken, leveringen en afhalingen kan inplannen;
  • Stressbestendig en probleemoplossend te zijn;
  • Zeer zelfstandig te kunnen werken en verantwoordelijkheid te durven nemen, maar altijd de wil te hebben om samen te werken met je collega’s.



"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar onze waarden: betrouwbaarheid, deskundigheid, behulpzaam, prijsbewust en passie centraal staan;

  • We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd wordt door onze getalenteerde medewerkers, inspiratieboxen en topproducten;

  • Je krijgt een opleidingstraject waarbij je ons bedrijf en onze producten van A tot Z leert kennen;

  • In ruil voor jouw talent, bieden wij carrièremogelijkheden binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt.

  • Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een meer dan marktconforme verloning aangevuld met maaltijdcheques, een hospitalisatie- en groepsverzekering.


Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be.
Tip: een audio/gesproken motivatiebrief zou zeker onze interesse wekken! 

Verantwoordelijke magazijn/onderhoud, regio Wevelgem



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 101-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je omringd wordt door gepassioneerde mensen, kwalitatieve producten en waar je elke dag impact hebt op de onderneming en haar klanten?

Wij gaan de extra mile voor onze collega’s en klanten. Jij ook? Dan zit je bij Impermo goed!


Je zal als verantwoordelijke magazijn instaan voor onderstaande taken:

  • De ontvangst van de goederen en deze op de juiste plaats in het magazijn zetten;
  • Het klaarzetten van bestellingen voor klanten op de voorziene plaats in ons magazijn;
  • Verantwoordelijk zijn voor de afhaaldagen op woensdag en zaterdag waarbij je onze klanten op een zeer klantvriendelijke en behulpzame manier verder helpt. Dit op woensdag en zaterdag.
  • De bediening van de klanten bij de afhaling in ons magazijn;
  • Het meehelpen inladen van de goederen in het vervoersmiddel van de klant;
  • Het overzicht van de voorraad behouden en gepaste acties te (laten) ondernemen;
  • De netheid van het magazijn te garanderen op elk moment.


Je zal als verantwoordelijke onderhoud ingeschakeld worden voor:

  • Het onderhoud van de toonzaal, bureaus en keuken;
  • Het onderhoud van het magazijn met borstel- en poetsmachine;
  • 16 uur te presteren verdeeld over maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag (waarbij je één van deze dagen als vrije dag mag kiezen).


Je bent:

  • Voorzien van een eerste werkervaring maar heel gemotiveerde schoolverlaters en gepensioneerden die willen bijverdienen zijn ook zeker welkom;
  • Communicatief met een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans;
  • Uiterst klantvriendelijk, gemotiveerd en nauwkeurig;
  • Een zeer verantwoordelijk en zelfstandig persoon;
  • In het bezit van een heftruckattest (pluspunt).



"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar onze waarden: betrouwbaarheid, deskundigheid, behulpzaam, prijsbewust en passie centraal staan;
  • We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd zal worden door onze getalenteerde medewerkers en top producten;
  • In ruil voor jouw talent, bieden wij jou een toffe job binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt;
  • Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een marktconforme verloning. Hier bovenop ontvang je een hospitalisatieverzekering. 



Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be. 

Verantwoordelijke magazijn/onderhoud, regio Sint-Pieters-Leeuw



Wie zijn wij? 

Wij zijn een familiebedrijf waarbij 4 generaties, sinds 1918, hun hart en ziel geïnvesteerd hebben om zo tot het vakmanschap van vandaag te komen. Dit jaar vieren wij ons 101-jarig bestaan! Impermo is de absolute baanbreker die actief inspeelt op nieuwe trends van tegels, natuursteen en parket. Passie voor het product wordt ontegensprekelijk weerspiegeld in de mooie belevingsboxen in onze top showrooms, maar ook in ons team van zeer getalenteerde en enthousiaste medewerkers.

"Het geheim van ons succes is passie", Luk Stultjens, zaakvoerder

Wie ben jij? 

Ben je op zoek naar een bedrijf waar je omringd wordt door gepassioneerde mensen, kwalitatieve producten en waar je elke dag impact hebt op de onderneming en haar klanten?

Wij gaan de extra mile voor onze collega’s en klanten. Jij ook? Dan zit je bij Impermo goed!


Je zal als verantwoordelijke magazijn instaan voor onderstaande taken:

  • De ontvangst van de goederen en deze op de juiste plaats in het magazijn zetten;
  • Het klaarzetten van bestellingen voor klanten op de voorziene plaats in ons magazijn;
  • Verantwoordelijk zijn voor de afhaaldagen op woensdag en zaterdag waarbij je onze klanten op een zeer klantvriendelijke en behulpzame manier verder helpt. Dit op woensdag en zaterdag.
  • De bediening van de klanten bij de afhaling in ons magazijn;
  • Het meehelpen inladen van de goederen in het vervoersmiddel van de klant;
  • Het overzicht van de voorraad behouden en gepaste acties te (laten) ondernemen;
  • De netheid van het magazijn te garanderen op elk moment.


Je zal als verantwoordelijke onderhoud ingeschakeld worden voor:

  • Het onderhoud van de toonzaal, bureaus en keuken;
  • Het onderhoud van het magazijn met borstel- en poetsmachine;
  • 16 uur te presteren verdeeld over maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag (waarbij je één van deze dagen als vrije dag mag kiezen).


Je bent:

  • Voorzien van een eerste werkervaring maar heel gemotiveerde schoolverlaters en gepensioneerden die willen bijverdienen zijn ook zeker welkom;
  • Communicatief met een zeer goede kennis van het Nederlands en Frans;
  • Uiterst klantvriendelijk, gemotiveerd en nauwkeurig;
  • Een zeer verantwoordelijk en zelfstandig persoon;
  • In het bezit van een heftruckattest (pluspunt).



"Elke dag zetten wij ons in om onze klanten blij te maken met hun keuze", Ann Gijsens, algemeen directeur


Wat hebben we jou te bieden?

  • Je komt terecht in een gerenommeerd familiebedrijf waar onze waarden: betrouwbaarheid, deskundigheid, behulpzaam, prijsbewust en passie centraal staan;
  • We bieden jou een interessante job waarbij je elke dag geïnspireerd zal worden door onze getalenteerde medewerkers en top producten;
  • In ruil voor jouw talent, bieden wij jou een toffe job binnen ons snelgroeiend bedrijf waar jij een belangrijke schakel wordt;
  • Verder bieden we een contract van onbepaalde duur en een marktconforme verloning. Hier bovenop ontvang je een hospitalisatieverzekering. 



Jou hebben we nodig!


Herken je jezelf in bovenstaande omschrijving? Solliciteer dan nu door jouw CV en motivatiebrief te versturen naar anke@impermo.be.