Vragen over leveringen of afhalingen

Beste klant

We willen u graag informeren over de oorzaak van de ongemakken die u ervaart met de levering of de afhaling van uw bestelling.

Voor veel van onze klanten hebben deze problemen verstrekkende gevolgen. We beseffen dat geplande werken niet op tijd uitgevoerd kunnen worden en bieden hiervoor onze oprechte verontschuldigingen aan.

Op 26 februari hebben we alle logistieke processen van Impermo uitbesteed aan een van de grootste en meest gerenommeerde logistieke dienstverleners van het land. Onze voorraad van 15.000 paletten werd verhuisd van Sint-Truiden naar Genk. Ondanks alle zorgvuldige voorbereidingen en testen, loopt de opstartfase helemaal niet zoals gepland.

Wegens bugs in het informaticasysteem is er een grote hoeveelheid data verloren gegaan. Een team van informatici doet er nu alles aan om deze informatie te recupereren. Wegens het ontbreken van belangrijke data, kunnen wij u mogelijk niet zeggen wanneer uw goederen beschikbaar zullen zijn. Momenteel moeten wij heel veel klanten teleurstellen en kunnen wij onze beloftes niet waarmaken op de afgesproken datum.

Wij beseffen dat dit voor u des te pijnlijker is wanneer de bestelling vooraf betaald is. Zoals u wellicht weet, bestaat onze firma dit jaar 100 jaar, maar een dergelijke situatie van overmacht hebben wij nog nooit meegemaakt.

Wij verontschuldigen ons voor alle ongemakken en werken momenteel dag en nacht om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk geleverd of afgehaald kan worden.

Wegens overbelasting van onze telefoonlijnen, vragen wij u om via mail te communiceren op het adres klantendienst@impermo.be. Zodra de ontbrekende gegevens gerecupereerd kunnen worden, zal de klantendienst u op de hoogte brengen. Dit kan een kwestie zijn van enkele uren of in het ergste geval enkele dagen.

Wij hopen dat we kunnen rekenen op uw begrip en bieden u onze meest oprechte excuses aan.


Ann Gijsens
Algemeen Directeur Impermo